15.01.2026, 09:47
Hei folkens! Jeg holder på med testetMega Joker appen en stund nå og vil dele hva jeg synes.
Kort sagt - dette er den klassiske norske spilleautomaten som sto på ferger på 80-tallet, som nå er lansert som app.
Plusser:
Lisensiert i Norge - Fjordslot AS har offisiell godkjenning fra norske myndigheter. Alt er trygt og kontrollert.
Superrask cashout - Min utbetaling med Vipps og pengene var der på kvarter! Gratis.
Test uten risiko - Alle kan prøve med lekepenger uten å sette inn. Perfekt for å lære systemet.
Supermeter funksjonen - Supermeter er der magien skjer! Hvis du har bygget opp nok mynter, kan du bytte til Supermeter med 20 mynter per spinn men mye bedre utbetalingsmuligheter.
Progressiv jackpot - Jackpotten starter ofte på 150k+ og klarer å passere300 000 kr på helger.
Transaksjoner:
- Vipps - raskest, fra 100 kr
- Trustly - integrert med 17 norske banker
- Mastercard med 3-D Secure
- Maks daglig innskudd: 50 000 kr
-Null gebyrer på både inn og ut
Sikkerhet og ansvarlig spill:
Jeg setter pris på - du må gjør første innsats, blir du bedt om å settetidsgrenser for tap og hvor lenge du spiller. Ved grenseverdi, stenges kontoen av seg selv.
Du kan også:
- Aktivere time-out (24t, 7d, 30d)
- Følge med på historikk i sanntid
- Kontakte Hjelpelinjen med ett trykk
Hvordan starte:
1. Last ned appen fra din app-butikk
2. VerifiserBankID (bare 60 sekunder)
3. Bestem demomodus eller gjør Vipps-innskudd
4. Angi dine limiter
5. Snurr hjulene!
App-detaljer:
- Vekt: ~50 MB
- Kompatibel med: iOS 13+ og Android 10+
- Grafikk: 60 fps smooth
- Vibrasjon: Føles ekte ved hvert hjulstopp
Hva jeg synes:
Testet appen i nesten en måned nå. Begynte i demomodus for å lære, så gjorde innskudd på 500 kr med Vipps.
Traff god gevinst i Supermeter-modus og cashout umiddelbart - pengene var inne på 14 minutter. Imponerende!
Visuelt er som den klassiske, lyden er ekte, og det kjennes solid.
Viktig: Sett alltid grenser! Personlig har jeg begrenset daglig tap til 500 kr og tidsgrense 30 minutter. Appen notifiserer når jeg nesten når limitene.
Anbefaler jeg appen?
Ja, særlig hvis du kjenner den klassiske Mega Joker. Dette er trygt, utbetalingene er raske, og demomodus lar deg teste før du satser ekte.
Hent app: Google Play - search "Mega Joker"
Questions? Spør! Svarer gjerne.
Husk grenser!
Kort sagt - dette er den klassiske norske spilleautomaten som sto på ferger på 80-tallet, som nå er lansert som app.
Plusser:
Lisensiert i Norge - Fjordslot AS har offisiell godkjenning fra norske myndigheter. Alt er trygt og kontrollert.
Superrask cashout - Min utbetaling med Vipps og pengene var der på kvarter! Gratis.
Test uten risiko - Alle kan prøve med lekepenger uten å sette inn. Perfekt for å lære systemet.
Supermeter funksjonen - Supermeter er der magien skjer! Hvis du har bygget opp nok mynter, kan du bytte til Supermeter med 20 mynter per spinn men mye bedre utbetalingsmuligheter.
Progressiv jackpot - Jackpotten starter ofte på 150k+ og klarer å passere300 000 kr på helger.
Transaksjoner:
- Vipps - raskest, fra 100 kr
- Trustly - integrert med 17 norske banker
- Mastercard med 3-D Secure
- Maks daglig innskudd: 50 000 kr
-Null gebyrer på både inn og ut
Sikkerhet og ansvarlig spill:
Jeg setter pris på - du må gjør første innsats, blir du bedt om å settetidsgrenser for tap og hvor lenge du spiller. Ved grenseverdi, stenges kontoen av seg selv.
Du kan også:
- Aktivere time-out (24t, 7d, 30d)
- Følge med på historikk i sanntid
- Kontakte Hjelpelinjen med ett trykk
Hvordan starte:
1. Last ned appen fra din app-butikk
2. VerifiserBankID (bare 60 sekunder)
3. Bestem demomodus eller gjør Vipps-innskudd
4. Angi dine limiter
5. Snurr hjulene!
App-detaljer:
- Vekt: ~50 MB
- Kompatibel med: iOS 13+ og Android 10+
- Grafikk: 60 fps smooth
- Vibrasjon: Føles ekte ved hvert hjulstopp
Hva jeg synes:
Testet appen i nesten en måned nå. Begynte i demomodus for å lære, så gjorde innskudd på 500 kr med Vipps.
Traff god gevinst i Supermeter-modus og cashout umiddelbart - pengene var inne på 14 minutter. Imponerende!
Visuelt er som den klassiske, lyden er ekte, og det kjennes solid.
Viktig: Sett alltid grenser! Personlig har jeg begrenset daglig tap til 500 kr og tidsgrense 30 minutter. Appen notifiserer når jeg nesten når limitene.
Anbefaler jeg appen?
Ja, særlig hvis du kjenner den klassiske Mega Joker. Dette er trygt, utbetalingene er raske, og demomodus lar deg teste før du satser ekte.
Hent app: Google Play - search "Mega Joker"
Questions? Spør! Svarer gjerne.
Husk grenser!